עגלת המשטחים החצי חשמלית יד 2 היא אחת האביזרים הנפוצים והשימושיים ביותר בתעשייה ובלוגיסטיקה מודרנית. עגלה זו משלבת מנוע חשמלי להרמת משטח עץ או פלסטיק עד משקל של 2 טון, יחד עם אפשרות תמרון ידני הודות לדחיפת הידיות. שילוב זה הופך אותה לכלי גמיש ופשוט לתפעול, המתאים למגוון רחב של מטלות של שינוע בתוך מחסנים.

מאפיינים עיקריים של העגלה

מבנה ועיצוב – העגלה בנויה ממסגרת מתכת חזקה וקלה על גלגלים מובילים וגלגלי סרן. המשטח מורכב על זרועות ההרמה האחוריות שמחוברות למנוע חשמלי. בחזית העגלה יש ידיות נשלפות לדחיפה והיגוי ידניים. המבנה הפשוט והקומפקטי מאפשר תמרון קל במרחבים צפופים.

מערכת הרמה חשמלית – ההרמה והורדת המשטח נעשות על ידי מנוע חשמלי ומערכת הידראולית. בעזרת מתג on/off על הידית, המפעיל יכול להרים או להוריד את המשטח באופן חלק ומבוקר לגובה הרצוי. פעולה זו חוסכת מאמץ פיזי רב בהרמת משאות כבדים.

מערכת תנועה ידנית – למרות המנוע החשמלי, העגלה עדיין נדרשת להידחף ידנית על ידי המפעיל. יתרון זה מאפשר תמרון ושליטה גבוהים בתנועה במרחבים צפופים ולאורך מסלולים מעוקלים.

יתרונות של עגלת משטחים חצי חשמלית יד 2

אחד היתרונות המרכזיים שלה הוא המנוע החשמלי מאפשר הרמה והורדה של משטחים כבדים עד 2 טון בלחיצת כפתור באופן קל ומבוקר. דבר המונע הפעלת כוח פיזי רב ומאמץ יתר על הגב שעלולים לגרום לפציעות. פעולת ההרמה החשמלית גם מהירה ויעילה יותר מאשר הרמה ידנית.

עוד יתרון בולט הוא הגמישות בתמרון שמעניקה הדחיפה הידנית של העגלה. למרות המנוע החשמלי, עדיין ניתן להיגוי ושליטה מדויקים בתנועה במרחבים צפופים ומעוקלים. זאת בניגוד לעגלה חשמלית ממונעת לחלוטין שקשה יותר לתמרן איתה בדייקנות גבוהה.

בנוסף, עגלת משטחים חצי חשמלית יד 2 מאופיינת בתחזוקה מינימלית יחסית. ישנם רק מעט חלקים שיש לתחזק, בעיקר המנוע ומערכת ההידראולית. גם התקלות נדירות יותר לעומת עגלה חשמלית מלאה.

לסיכום, אם אתם רוצים השקעה אסטרטגית חיונית עבור העסק שלכם. עגלה זו תאפשר לעובדים שלכם לבצע מגוון מטלות שינוע בקלות וביעילות מרבית.

חברתנו ממליצה בחום להשקיע ברכישה של מספר עגלות משטחים חצי חשמליות יד 2 על מנת לשדרג את הציוד הקיים שלכם ולהתאימו אופטימלית לצרכים המשתנים. זוהי הזדמנות מצוינת לחזק את החברה ולהוביל אותה קדימה כשחקן מוביל בתחום השינוע והלוגיסטיקה.

התקשרו אלינו עוד היום ותקבלו ייעוץ מקצועי ונחסוך לכם כל התלבטות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button