פתרונות עבודה בגובה

פתרונות הכרחיים לעבודה בגובה

עבודה בגובה היא כבר מזמן לא תחום מקצועי נדיר. גידול אינטנסיבי באוכלוסייה הביא לבנייה אדריכלית לגובה. צמיחה ושגשוג במשק הביאו להקמת עסקים רבים, בנייני משרדים, מחסנים ותשתיות. כל אלו ועוד מצריכים מהטכנולוגיה לספק פתרונות עבודה בגובה. כשאנחנו מדברים על פתרונות עבודה בגובה אנחנו מדברים על שני אלמנטים חשובים מאוד ובלתי ניתנים להפרדה: בטיחות ויעילות.

פתרונות עבודה בגובה הכרחיים בתחומים רבים ומגוונים, ביניהם: עבודות חשמל, עבודות גינון וגיזום, עבודות במחסנים לוגיסטיים, חנויות מוצרים ענקיות, בנייה ושיפוצים, בידור והופעות וכמובן במעברי דירה ומשרדים. פתרונות עבודה בגובה מספקים בכל אחד מן התחומים הללו אפשרות לביצוע בטיחותי ומהיר יחסית לימים עברו בהם היה צורך בכוח עבודה רב, דבר אשר היה מאט את קצב העבודה ומייקר את עלותה.

פתרונות הרמה בגובה הם מגוונים ומגיעים בשלל צורות ומכשירים, כגון: מנוף הרמה חשמלי ומלגזה להרמה. לכל אחד מן הפתרונות יש את היתרונות שלו והמאפיינים היחודיים לו אשר מתאימים לסוג שונה של שימוש. אצלנו בשינוע מלגזות ציוד לוגיסטי בע”מ תקבלו את ההמלצה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם. עבור פתרונות עבודה בגובה יש להיוועץ במומחים בעלי שם וניסיון וזה בדיוק מה שאנחנו מספקים לכם.

חלק מפתרונות עבודה בגובה מיועדים גם לשימוש לא מסחרי עבור לקוחות פרטיים, למשל, זרוע הרמה. זרוע זו מאפשרת נשיאה של משקל בינוני לקומות גבוהות (אך לא מידי). כך למשל, ניתן להעלות הבייתה קניות, רהיטים קטנים ובינוניים, ציוד וחומרי עבודה ועוד. כמובן שישנה גם זרוע הרמה גדולה יותר המתאימה לשימוש מסחרי ומיועדת לנשיאת משקלים כבדים יותר לקומות גבוהות יותר. זרוע הרמה אינה מיועדת לנשיאת אנשים, אלא רק לנשיאת סחורה וציוד.

פתרון נוסף הינו מנוף הרמה חשמלי. מנוע הרמה חשמלי מיועד בעיקר ללקוחות פרטיים ומוסדות שיקומיים כמו בתי אבות, בתי חולים ומכוני שיקום. מנוע הרמה חשמלי מיועד לנשיאת כיסאות גלגלים ואנשים על מנת לסייע להם במעבר בין מפלסים או בעלייה לרכב.

פתרון אחרון חביב שנדבר עליו, הוא מלגזה להרמה. מלגזה להרמה הינה כלי שינוע פופולרי מאוד בתחום המחסנים ומרכזים לוגיסטיים. הסיבה לכך היא שהמלגזה היא כלי חשמלי וחסכוני ומסוגלת להרים משקלים גבוהים בצורה מבוקרת ובטוחה.

מאמרים נוספים
Call Now Button