שירות תיקונים למלגזות

את המלגזות ניתן לראות בכל תעשייה קטנה וגדולה בישראל. המלגזות משנעות משאות כבדים על ידי זרועות פלדה חזקות. לרוב, המלגזות משמשות מקומות סגורים כגון מחסנים ומפעלים, אך עם שיפור הטכנולוגיה הקיימת היום המלגזות משמשות גם לשטחים פתוחים ולתעשיות השונות הנדרשות לעבודה בחוץ. עם השימוש הרב במלגזות נוצר ביקוש רב לשירות תיקונים למלגזות. שירות תיקונים למלגזות מאפשר לחברה או למפעל לשמור על עבודה רציפה לאורך זמן וסיום הפרוייקטים לפי לוחות הזמנים שנקבעו מראש.

תיקונים למלגזות

לרוב, שירות תיקונים למלגזות ניתן לקבל מהחברות המייבאות מלגזות לישראל. מכיוון שהמלגזות מיוצרות במפעלים מחוץ לארץ החברות בארץ, המייצגות את המפעלים המייצרים את המלגזות, מחזיקות בכלים המתאימים ובידע המתאים בכדי לטפל בתקלות. תיקונים למלגזות הוא נושא חשוב לכל חברה או מפעל המחזיק מלגזה. מלגזה היא רכב הפועל כמו 20 עובדים במקביל בהרמה ושינוע ציוד כבד, ולכן יש חשיבות לתיקונים למלגזות באופן שוטף בכל תעשייה.

תיקון מלגזת דיזל

מלגזת דיזל היא אחת המלגזות החזקות והמאסיביות הקיימות היום. מלגזת דיזל חשובה להרבה תעשיות הנדרשות לשינוע והעמסה של ציוד וכלים כבדים. שירות תיקונים למלגזות חשוב וקריטי גם לבעלי מלגזות דיזל. תיקון מלגזת דיזל דורש כלים מקצועיים המתאימים למלגזה מהסוג הזה. מכיוון שמלגזת דיזל משמשת להעמסה ושינוע ציוד כבד, השחיקה של המלגזה הוא מהיר יותר ודורש אחזקה ותיקון משמעותיים. תיקון מלגזת דיזל הוא שונה מתיקון מלגזות אחרות גם בהקשר של המנוע. מנוע הדיזל מונע על סולר ודורש טיפולים ואחזקה בהתאם.

תיקון מלגזה חשמלית

מלגזה חשמלית, בשונה ממלגזת דיזל, מונעת על-ידי מנוע חשמלי ומיועדת לשינוע ציוד קל יותר. ניתן לראות שימוש במלגזה חשמלית בכל מחסן של סופרמרקט גדול או מחסני רהיטים וציוד לבית. תיקון מלגזה חשמלית או תיקון מלגזת דיזל ניתן לעשות דרך חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ.

שירות תיקונים למלגזות של שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ

חברת שינוע ציוד לוגיסטי מספקת שירות תיקונים למלגזות מסוגים שונים כבר משנת 2006. מאות חברות ועסקים פרטיים נהנים משירות התיקונים של החברה. אם אתם זקוקים לשירות תיקונים למלגזות, תהיו סמוכים ובטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר מחברת שינוע ציוד לוגסיטי בע”מ.
 
מחפשים חלקי חילוף למלגזות? לחצו 
מאמרים נוספים
Call Now Button