עגלת משטחים חשמלית

על היתרונות של עגלת משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית היא מהכלים החשובים בעבודתו של מחסנאי בכל גודל של מחסן. עגלת משטחים חשמלית נחשבת לאידיאלית עבור שינוע סחורת בתוך מחסנים ומרכזים לוגיסטיים ממקום למקום. עגלת משטחים חשמלית נעשית הסטנדרט בשינוע סחורה במחסנים ומרכזים לוגיסטיים. העגלה פועלת בדרך כלל בצורה חלקה יותר מעגלת משטחים הפועלת על מנגנון הידראולי. עגלת משטחים חשמלית מבחינת כושר הנשיאה שלה, דומה למעשה למלגזה קטנה ועלותה משתלמת בהרבה מזו של מלגזה. עגלת משטחים הינה קומפקטיות יותר ממלגזה ובטיחותיות במידה רבה יותר לשימוש, של המפעילים וכל סביבת העבודה במחסנים. בשוק קיימים מגוון סוגים של עגלת משטחים חשמלית, שיכולים לשמש את כל צרכי המחסן, מפריקת המשטחים מהמשאיות, והכנסת הסחורה למחסנים ועד הכנסת הסחורה עד למדפים במקרה של סופרמרקטים ומרכז קניות.

 ייעול תהליכים

מומלץ להשתמש עם עגלת משטחים חשמלית על מנת לייעל את תהליך העבודה או כאשר השימוש במלגזה לא מתאפשר עקב מעברים צרים או מחסור בכוח אדם מיומן. הפעלת עגלת משטחים חשמלית וידנית דורשות, רמת מיומנות נמוכה בהרבה והשימוש בהם אינטואיטיבי ועקומת הלמידה מהירה במיוחד. כושר ההעמסה וההרמה של עגלות משטח חשמליות מתקרבות לאלו של מלגזה קטנה. רבים העוסקים בשינוע ואחסון מתלבטים בין עגלת משטחים חשמלית לחצי חשמלית. ישנם מספר קריטריונים רלוונטיים שכדאי להתייחס אליהם, כאשר מדובר בבחירת העגלה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם. יש לתת את הדעת למשקל ולכושר הנשיאה שתזדקקו לו, איכות העגלה, עגלה מקצועית מחברה מוכרת תחזיק מעמד זמן רב יותר.

מחירים ועלויות

הפרמטר המרכזי והחשוב ביותר הוא כמובן המחיר. קיים בשוק מנעד גדול של מחירים וצריך למצוא את האיזון שבין מחיר משתלם למכשיר איכותי שעונה על הצרכים. כאמור ניתן למצוא עגלת משטחים חשמלית בטווח מחירים משתנה. מומלץ לבצע סקר שוק ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי היתרונות של הדגמים השונים. לעיתים משתלם לרכוש דגם איכותי ויקר במעט, כאשר המוצר יכול להחזיק לתקופה ארוכה יותר. במקום לרכוש עגלת משטחים חשמלית, ניתן להוזיל עלויות ולרכוש או לשכור עגלת משטחים חצי חשמלית. בעגלה חשמלית רגילה יש גם מקום בשביל המפעיל לעמוד והמזלג מופעל באמצעות המנוע החשמלי. עגלה חצי חשמלית ממונעת באופן חשמלי אך מנגנון הפעולה של המזלג הוא הידראולי.

עגלת משטחים חשמלית מחברה איכותית

עגלת משטחים חשמלית שמיועדות לשימוש במשאיות חלוקה ובמחסנים מתאפיינת בעיצוב קומפקטי ובטכנולוגיה מתקדמת, שמאפשרת כושר תמרון ונוחות לתפעול במבחינה ארגונומית. פיקוד הנסיעה האלקטרוני מאפשר שליטה מוחלטת בקצב ומהירות הנסיעה. המעצור על ציר המנוע מאפשר עצירת חירום בטוחה ומידית בעת הצורך. בבואכם להחליט כל הדגם הנכון עבורכם, חשוב לברר את כושר ההרמה, אורך המזלג, גובה הרמה מקסימלי, זמן עבודה רציף וכמות הזמן הנדרשת לטעינה מלאה. חשוב לברר גם רמת האחריות של  היצרן והיבואן לתקלות אפשריות ומיקום מרכז שירות התיקונים במידת הצורך.

כל מה שרצית לדעת לגבי עגלת משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית נעשית הסטנדרט של שינוע סחורה במחסנים ומרכזים לוגיסטיים. עגלת משטחים חשמלית מבחינת כושר הנשיאה שלה דומה למלגזה קטנה, במחיר משתלם בהרבה מזו של מלגזה. עגלת משטחים יכולה להיות קומפקטיות יותר ממלגזה ובטיחותיות יותר לשימוש, של המפעילים וסביבת העבודה. בשוק קיימים מגוון עגלות חשמליות לשינוע משטחים, שיכולים לשמש את כל צרכי המחסן, מפריקת המשטחים מהמשאיות, והכנסת הסחורה למחסנים ועד הכנסת הסחורה לסידור המדפים במקרה של מכירה צרכנית.

ייעול תהליכי עבודה במרכזים לוגיסטיים

ניתן להשתמש עם עגלת משטחים חשמלית על מנת לייעל את תהליך העבודה, כאשר השימוש במלגזה לא מתאפשר עקב מעברים צרים או מחסור בכוח אדם מיומן. הפעלת עגלת משטחים חשמלית וידנית דורשות רמת מיומנות נמוכה בהרבה והשימוש בהם אינטואיטיבי ועקומת הלמידה מהירה במיוחד. כושר ההעמסה וההרמה של עגלות משטח חשמליות מתקרבות לאלו של מלגזה קטנה.

עגלה חשמלית או חצי חשמלית

רבים מתלבטים בין עגלת משטחים חצי חשמלית וחשמלית. ישנם מספר פרמטרים רלוונטיים שכדאי לשים לב אליהם בבחירת העגלה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. יש לתת את הדעת למשקל וכושר הנשיאה שתזדקקו לו, איכות העגלה, עגלה מקצועית מחברה מוכרת תחזיק מעמד זמן רב יותר.

עגלת משטחים חשמלית מחברה מקצועית וותיקה

אם אתם מתעניינים ברכישת עגלת משטחים חשמלית או מחפשים מלגזה איכותית של יצרן מוכר, כדאי לכם להכיר  את חברת שינוע ציוד לוגיסטי. החברה משווקת מגוון מכשירים של חברות מובילות בעולם לשם מתן פתרונות שינוע למרכזים לוגיסטיים, מחסנים ומרכזי מכירות. בין הפתרונות שהחברה מציעה, מכשירי שינוע למכירה, להשכרה ובליסינג. חברת שינוע ציוד לוגיסטי ממוקמת באזור התעשייה סגולה. הצוות המנוסה והמקצועי של החברה ישמח לייעץ לגבי פתרונות השינוע המיטביים לכם בהתאם לצרכים ואופני השימוש הספציפיים שלכם.

מאמרים נוספים
Call Now Button