עגלות שינוע למחסן

זקוקים לפתרונות איכותיים לשינוע סחורות וחבילות?

ניהול של מחסנים דורש היום שילוב של אמצעים טכנולוגיים ממוחשבים עם מתקנים ומכונות יעילות לשינוע והעמסה. בדרך זו, ניתן לבצע מגוון רחב של עבודות עם כוח אדם מצומצם ובזמני עבודה קצרים יחסית. עגלות שינוע למחסן הפועלות על גבי מנגנון חשמלי, יכולות לספק את הפתרון המושלם עבור העובדים שלכם הנדרשים לבצע ליקוט וסידור של סחורה או ציוד. בעבודות מחסן, הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר והיא הבסיס לכל פעולה של העובדים במחסן. העגלות החשמליות מתאימות במיוחד להעמסה ושינוע של משטחים עם אפשרות להעמיס משקלים כבדים ביותר, כאשר סוגים מסויימים יכולים לסחוב עבור העובדים שלכם מעל ל-2 טון של ציוד.

עגלת משטחים חצי חשמלית מאיכות מעולה

אחד מסוגי העגלות למשטחים היא עגלת משטחים חצי חשמלית, הנפוצה מאוד במחסנים של סופר מרקטים ורשתות של חנויות אופנה. ההרמה של המשטח הוא ידני עם נסיעה חשמלית ללא צורך בהפעלת מאמץ בעת השינוע. זו עגלה קומפקטית במיוחד במשקל יחסית קל לעגלות האחרות וניתן לתחזק אותה באופן יעיל לטווח הארוך. היא יכולה להיכנס למעליות, לקניונים ולשמש גם לצורך עבודות הובלה של ציוד ותכולת בתים.

הזמנת עגלת משטחים חצי חשמלית מחיר משתלם

בחיפוש אחר עגלת משטחים חצי חשמלית מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך אחת החברות הותיקות בישראל בתחום. מוצרי החברה עומדים בכל התקנות הבטיחות המחמירות ביותר ויכולים לספק לעובדים שלכם שעות רבות של עבודה אינטנסיבית לשינוע והעמסה של ציוד וסחורות. את העגלה החצי חשמלית תוכלו לשכור לתקופה של שעות, ימים או חודשים על גבי מנוי חודשי או לקנות עגלה חצי חשמלית שתשרת את העובדים שלכם בבטיחות מלאה להרבה שנים קדימה.

עגלות שינוע למחסן מחברה מובילה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לעגלות שינוע למחסן, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ ולבחור את עגלת השינוע הנדרשת לכם מבחינת סוג ועומס מקסימלי לשינוע. מלאו את פרטי העסק שלכם בטופס רישום הפרטים המופיע בתחתית הדף, או לחילופין התקשרו ישירות לצוות החברה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותוכלו לקבל הצעת מחיר הוגנת ביותר לכל סוגי עגלות השינוע החשמליות או החצי חשמליות של החברה.

מאמרים נוספים
Call Now Button