עגלות חשמליות למשטחים

מחפשים פתרונות לשינוע והעמסה של משטחים? יש לנו פתרון בשבילכם!

בעבר הלא רחוק, העמסה ושינוע של ציוד וסחורות התבצע באמצעות עגלות על גלגלים חזקים ויציבים היכולים לעמוד בעומסים שונים. השימוש בעגלות חסך את הצורך בסחיבה של הציוד בעת השינוע שלו אך עדיין דרש מאמץ וכוחות גדולים. כיום, השימוש בעגלות חשמליות למשטחים חוסך את הצורך במאמץ פיזי לכל אורך התהליך, מהעמסה של הציוד והסחורות דרך השינוע שלהם ואת הפריקה שלהם במקום אחר.השימוש בעגלות החשמליות הפך להיות נפוץ בעיקר במחסנים ומרכזים לוגיסטיים והיום הם דרושים כמעט בכל חנות גדולה וסופר מרקטים. על מנת שהעובדים שלכם יוכלו להניע מטען בקלות ובמהירות, יש לכם אפשרות לספק להם את פתרונות השינוע והעמסה המתקדמים ביותר היום.

עגלה חשמלית למשטחים למחסנים

מנהלים מחסן? בעלים של מרכז לוגיסטי? באמצעות עגלה חשמלית למשטחים, העובדים שלכם יוכלו לשנע כמעט של דבר שתדרשו מהם והכל בדרך קלה ונוחה עם מאמץ פיזי מינימלי. כאשר מדובר על מרכזים ומחסנים לוגיסטיים סגורים, השימוש בציוד שינוע חשמלי הוא האופטימלי ביותר כאשר רמת הזיהום בעת השימוש של המתקנים הללו הוא אפסי ומאפשר לבצע עבודה לאורך כל שעות היום ללא חשש מפגיעה בזיהום האוויר בתוך המחסן הסגור. הכלים המשמשים לשינוע והעמסה לעובדי מחסן, מביאים איתם את שיא הטכנולוגיה הארגונומית בכדי לשמור על בריאות העובדים לאורך כל שעות העבודה ללא פשרות.

עגלה חשמלית מקצועית בהתאמה אישית

על מנת שהעובדים שלכם יוכלו להשתמש בעגלה חשמלית באופן המקסימלי מבחינת דרישות העבודה שלכם, חשוב להתאים להם את העגלה החשמלית על פי מאפייני העבודה ודרישות המשקל להעמסה ושינוע. חשוב לדעת כי ישנם סוגים רבים של עגלות חשמליות, כאשר חלקן מתאימות למפעיל אחד הולך עם קיבולת מוגדרת מראש. כושר ההרמה של העגלות החשמליות המתקדמות ביותר יכול להגיע למשקלים של בין 1200 ק”ג לבין 2000 ק”ג ולשמור על בטיחות והבריאות של העובדים שלכם באופן מלא.

עגלות חשמליות למשטחים להשכרה ומכירה

למידע נוסף על עגלות חשמליות למשטחים, צרו קשר עם חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ וצוות החברה יספק לכם את כל המידע הנדרש לכם לבחירת עגלה חשמלית מקצועית. את העגלה החשמלית תוכלו להתאים לעובדים שלכם יחד עם צוות החברה ולהינות משירות מקצועי ואמין של מומחים בתחום המביאים איתם ניסיון של קרוב ל-20 שנה בייבוא עגלות משטחים חשמליות. 

מאמרים נוספים
Call Now Button