מתקני הרמה ושינוע

מעוניינים לקנות מתקן שינוע והרמה? הגעתם למקום הנכון!

אם אתם נדרשים לבצע עבודות בגובה ולשנע ציוד או סחורה כבדים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מתקני הרמה ושינוע מקצועיים ובטיחותיים. ישנם סוגים רבים למתקני שינוע והרמה וניתן לבחור את המתקן המתאים ביותר עבור העבודה שלכם. כאשר אתם באים לקנות מתקן מסוג זה, חשוב שתבדקו מספר דברים – את המשקל המקסימלי הנדרש לכם להעמסה ולשינוע ואת שיטת העבודה וסביבת העבודה לעבודות הרמה ועבודות בגובה. מתקני ההרמה והשינוע הפופולריים ביותר כיום למכירה, הם מתקני ההרמה החשמליים המביאים איתם יכולות מתקדמות וחיסכון כספי יעיל במיוחד.

התאמת מתקני הרמה חשמליים לעבודות שלכם

המגוון העצום של מתקני הרמה חשמליים מאפשר התאמה מושלמת של המתקן לעבודות שלכם, כאשר כל מתקן פועל בצורה אחרת וישנם מתקנים המאפשרים עבודה עצמאית של פועל אחד בלבד. בין הסוגים השונים הפועלים עם עובד אחד, ניתן למצוא את המיני מלגזון עם הרמה הידראולית המתאים להרמה של ארגזים וגלילים. את המיני מלגזון אפשר למצוא במטבחים, מחסנים, בתי מלאכה ואף במעבדות גדולות. הם קלים יחסית למתקני ההרמה האחרים ונוחים מאוד לשימוש וגם לניוד ממקום למקום בתוך חלל המבנה.

מתקני הרמה למכירה במחיר מעולה

המחיר למתקני הרמה למכירה תלוי במספר משתנים כגון משקל העמסה והשינוע המקסימלי של המתקן וסוג המתקן הרצוי לכם. מתקן ההרמה והשינוע חייב לעמוד בתקנות בטיחות מחמירות ביותר ולכן חשוב לבצע את הקנייה דרך חברה מקצועית לייבוא ציוד שינוע לוגיסטי. קנייה ישירה מחברה יבואנית יאפשר לכם גם לקבל את המחיר הטוב ביותר למתקן שינוע והרמה ללא פערי תיווך. הסדרות החדשות של מתקני השינוע וההרמה הם קומפקטיים וארגונומיים ומספקים מענה למגוון רחב של עבודות שינוע והעמסה של סחורה וציוד.

חברה מקצועית לייבוא מתקני הרמה ושינוע

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת של מתקני הרמה ושינוע מקצועיים, מומלץ לכם לפנות כבר עכשיו לחברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ המביאה איתה מעל לעשור של ניסיון בתחום הייבוא של מתקני שינוע והרמה. צוות החברה ישמח להגיע למפעל או לבית העסק שלכם ולהתאים את מתקן ההרמה והשינוע הטוב ביותר לצרכים העסקיים והתפעוליים שלכם.

מאמרים נוספים
Call Now Button