מתקן הרמה חשמלי

מתכננים פרוייקט עבודות בגובה? זה הרגע להזמין מתקן הרמה!

מתקן הרמה מאפשר לכם לבצע עבודות בגובה בצורה בטיחותית ומספק הגנה וביטחון מקסימליים לעובדים שלכם. מתקן הרמה חשמלי יכול להוות תחליף מצויין לסולמות ולפיגומים ומאפשר שינוע והרמה של ציוד וסחורות בצורה נוחה ומהירה. כאשר אתם באים לבחור במתקן הרמה לעבודות בגובה, חשוב שתבדקו מספר דברים לפני ביצוע ההזמנה של המתקן, כגון גובה העבודה הנדרשת לכם, משקל ההרמה והעמסה של הציוד והסחורות, דרישה למשטח הרמה פתוח או סגור וסוג המתקן הנדרש לכם.

מתקני ההרמה החשמליים הטובים בעולם

השימוש במתקני ההרמה החשמליים חוסך בהוצאה על תחזוקה יקרה ועל שימוש בסולר לצורך הנעת המתקן. מתקן ההרמה החשמלי הוא נטען דרך אספקת החשמל של המבנה שלכם והוא פועל על מנגנון חשמלי של מספר מצברים. יתרון נוסף הוא העובדה כי מנגנון המנוע החשמלי הוא שקט ומאפשר עבודה שקטה ונעימה יותר במהלך העבודה. ההפעלה של המתקן היא נוחה וניתן להפעיל אותו גם בחללים סגורים מכיוון שהוא חשמלי ואינו פולט אדי סולר (מנועי דיזל) בזמן הפעולה שלו.

שירות השכרה ומכירה של מתקני הרמה

כיום ניתן להשמין מתקני הרמה דרך שירות השכרה או שירות מכירה. שירותי ההשכרה מאפשרים לכם להכיר את המתקן שהזמנתם בצורה מעמיקה, לעבוד איתו ולהחליט אם אתם רוצים לקנות מתקן הרמה חדש שישמש אתכם לטווח הארוך. החיסכון בהוצאה בא לידי ביטוי גם בתחזוקה ובתפעול תקלות של מתקני הרמה מסוגים שונים. שירות השכרה של מתקן הרמה זמין עבורכם למספר שעות, ימים או חודשים כאשר כל התחזוקה והחלפת חלקים כלולה כחלק משירותי ההשכרה של המתקן. המחיר תלוי במספר פרמטרים כגון הדגם של מתקן ההרמה, זמן ההשכרה ומשקל המקסימלי שהמתקן יכול לשנע ולהרים

הזמנת מתקן הרמה חשמלי מחברה מקצועית

להזמנה של מתקן הרמה חשמלי באיכות גבוהה, צרו קשר עם חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ ותוכלו לבחור את מתקן ההרמה המתאים ביותר לפרוייקט הבא שלכם. צוות החברה ישמח לסייע לכם בבחירת המתקן ולהוביל אותו אליכם עד לאתר העבודות שלכם. החברה פועלת בתחום כבר למעלה מ-16 שנה ויכולה לספק לכם מתקנים ובמות הרמה מהטובים ביותר בעולם העומדים בכל התקנות המחמירות ביותר.

מאמרים נוספים
Call Now Button