מנוף סל למכירה

עושים עבודות גיזום או עבודות חשמל? זקוקים למתקן לעבודה בגובה?

אחד מהמתקנים הטובים ביותר לעבודות בגובה או מנוף הסל, הבנוי בצורה ייחודית המותאמת להגעה למקומות גבוהים גם באיזורים בהם ישנה גישה מוגבלת. מנוף סל למכירה יכול להיות משתלם במיוחד במידה ואתם מבצעים עבודות בגובה באופן קבוע. מנוף הסל הסטנדרטי מורכב על כלי רכב כאשר בזמן העבודה ישנם 3 עובדים הנדרשים לביצוע העבודה, כאשר אחד הוא הנהג, השני המכוון והשלישי נמצא בסל ההרמה. ישנה חשיבות רבה לידע והניסיון של הפועלים עם מנוף הסל ולכן מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי לפני ביצוע הקנייה.

מנוף סל להשכרה נגרר

הפתרונות לעבודות בגובה הקיימים היום, מאפשרים להשתמש במנוף סל להשכרה או למכירה גם באופן עצמאי ללא צורך ב-3 עובדים. מנוף הסל הנגרר מגיע לגובה של עד 12 מטר וניתן להתקין אותו בשטחים פתוחים או סגורים בצורה בטיחותית ביותר. הוא מתאים במיוחד לעבודות חשמל, עבודות שיפוצים ועבודות איטום בחלק החיצוני של מבנים. שירות ההשכרה מאפשר לכם לחסוך את ההוצאה של קניית מנופי סל, או להתנסות בשימוש עם סוג מסויים של מנופי סל ולבחור בתום תקופת השכירות את סוג המנוף המתאים ביותר לעבודה השוטפת שלכם.

התאמת מנוף סל על פי סוג העבודה

על מנת שתוכלו לבצע התאמה מושלמת של מנוף סל לעבודה השוטפת שלכם, אתם צריכים להתייעץ עם צוות מקצועי ומנוסה בתחום. דרך חברה המתמחה בייבוא של מנופי סל, תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לכם על מנת לבחור את מנוף הסל המתאים לכם. הזרוע של מנוף הסל ניתנת לכיוונון בצורה נוחה וקלה ובדרך זו להגיע למקומות צרים ולבצע מגוון רחב של עבודות בנייה, שיפוצים או תחזוקה.

מנוף סל למכירה במחירים מעולים

לקבלת מחיר למנוף סל למכירה או להשכרה, צרו קשר עם חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ ותוכלו לקבל הצעת מחיר המותאמת במיוחד לצרכים שלכם. צוות החברה ישמח להתאים לכם את מנוף הסל ולשנע אותו אליכם לכל מקום בו אתם מבצעים עבודות בגובה. התקשרו עכשיו לצוות החברה דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים של החברה הנהנים ממנופי הסל הטובים ביותר בעולם.

מאמרים נוספים
Call Now Button