מנוף הרמה למכירה

מחפשים מנוף לעבודות בגובה? הגעתם למקום הנכון!

מנופי ההרמה משמשים למגוון רחב של עבודות בנייה, שיפוצים ותחזוקה וניתן אף לראות את השימוש בהם לעבודות אומנות ועבודות גיזום. באמצעות מנוף הרמה למכירה, תוכלו להחזיק בכלי איכותי ויעיל היכול לשמש אתכם לשנים רבות קדימה. בנוסף לכך, תוכלו להצטרף לשירות תחזוקה חודשי במנוי חודשי משתלם במיוחד עם אפשרות לקבל חלקי חילוף בכל תקלה או בעיה המתגלה במנוף ההרמה שלכם.

מחיר מנוף להשכרה על פי שעות

אם יש לכם פרוייקט זמני הדורש עבודה בגובה, מנוף להשכרה על פי שעות או ימים יכול להיות מושלם עבורכם. המחיר על פי שעות תלוי בסוג המנוף ובמשקל שהוא יכול לשנע, בין אם זה פועלים ובין אם זה ציוד וחומרי גלם. מנוף ההרמה מוצע לכם עם שירותי שכירות בשילוב שירותי תחזוקה מתקדמים המאפשרים לכם להינות מתפעול תקלות במנוף מקצועי ומהיר. בדרך זו, אתם מונעים פגיעה בעבודה השוטפת של העובדים שלכם ונהנים מאפשרות לעבודה רציפה ואינטנסיבית עם המנוף.

מנוף הרמה קטן להובלות דירה ומשרדים

עובדים בתחום ההובלות? רוצים לספק ללקוחות שלכם שירות שינוע עם מנוף? מנוף הרמה קטן יכול להתאים בצורה מושלמת לשירותי הובלות של תכולת משרדים, דירות, מבנים ציבוריים ובתים פרטיים. המנוף הקטן מאפשר להרים לגובה רהיטים, פסנתרים, ארגזים וכמעט כל דבר הנדרש לכם עד קומות גבוהות במיוחד בבניינים חדשים. מנוף ההרמה הקטן להובלות עומד בכל התקנות המחמירות ביותר לעבודות בגובה וניתן לקבל הדרכה מלאה על השימוש במנוף מצוות מקצועי ומיומן. אם אתם מבצעים הובלות למשרדים, מנוף ההרמה יהווה פתרון בסיסי עבורכם לשינוע רהיטים גדולים דרך חלון המרפסת או חלונות גדולים של משרדים ובתי עסק.

מנוף הרמה למכירה מחברה יבואנית

את המחיר הטוב ביותר למנוף הרמה למכירה או להשכרה, תוכלו לקבל דרך חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בייבוא של ציוד לעבודות בגובה. המחיר שמוצע לכם דרך החברה הוא מחיר מהיבואן לצרכן וניתן להוסיף עליו את שירותי התחזוקה ותפעול תקלות האיכותי של צוות החברה לכל סוגי מנופי ההרמה. התקשרו עכשיו לצוות החברה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותוכלו לקבל הצעת מחיר הוגנת ומותאמת לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים
Call Now Button