חלקי חילוף למלגזות

חלקי חילוף איכותיים למלגזות

מלגזות הן כלי ממונע, הפועל ברובו על מצבר חשמלי, ומטרתו לשנע, להעמיס ולהוריד ציוד וסחורה מהגובה בצורה מבוקרת ובטוחה. מלגזות קיימות כיום כמעט בכל מרכז לוגיסטי, מחסן ציוד, חברות המספקות תיקונים ושירותים בגובה ועוד. מלגזות מגיעות במספר גדלים, דגמים וצורות על מנת להתאים למעברים הצרים או הרחבים בין האגפים השונים של מחסני הציוד.

כמו כל כלי רכב ממונע, גם מלגזות מחויבות לעבור טסט שנתי, טיפולים שוטפים לתחזוקה ובדיקות על עמידה בתקן ובנהלים של משרד התחבורה ומשרד העבודה. כמו כן, גם מלגזות אינן עמידות בפני תקלות ולעיתים יש צורך בחלקי חילוף למלגזות ובתיקון למלגזה.

כיום ניתן למצוא מספר מוסכים בארץ המספקים שירות תיקון למלגזה וחלפים למלגזות. שימו לב כי אתם עובדים רק עם אנשים אשר עוסקים בתחום חלקי חילוף למלגזות כיוון ומדובר באנשי מקצוע לכל דבר. התיקון מתבצע במוסך ייעודי, או על ידי טכנאי שירות המגיעים כמעט לכל מקום בארץ ומתקן את התקלה מיידית.

שימו לב, כאשר קיימת תקלה המצריכה תיקון באמצעות חלקי חילוף למלגזות מומלץ לשים דגש על חלקי חילוף מקוריים ללא שימוש בחלקים למלגזות אשר עברו חידוש או שדרוג לצורך שימוש חוזר. חלקים מקוריים יאפשרו למלגזה לחזור לעבודה ברמת ביצוע מלאה, מהירה ויעילה, לעומת שימוש בחומרים אשר אינם מקוריים אשר יחסכו כמה שקלים בטווח הקצר, אך יעלו הרבה כסף בטווח הארוך.

כמו כן, תיקון למלגזה איננו רק מורכב מחלפים למלגזות, שכן כיום רוב המלגזות החדשות בנויות בצורה הידראולית עם מחשבים ופעולות חשמליות. לכן, חשוב לוודא כי אתם מקבלים שירות טוב, אמין ומקצועי וחלפים אשר עומדים בקו אחד עם איכות המלגזה שלכם.

אפשרות נוספת אשר ניתן למצוא במוסך מעבר לחלקי חילוף למלגזות, הינה הכנה לטסט. המוסך בודק את המלגזה, מוודא שאין תקלות אשר ימנעו מכם לעבור טסט ובכך, חוסך לכם זמן וכסף.

כמו עם הרכב הפרטי שלכם, או מוצר חשמלי המצריך טכנאי, בהגיעכם למוסך ייעודי לתיקון מלגזה, מומלץ להתייעץ עם המומחים של שינוע מלגזות ציוד לוגיסטי בע”מ. כנציגים של מספר חברות מהמתקדמות בעולם לפתרונות שינוע למחסנים, צברנו שנים רבות של ותק וניסיון בתחום חלפים למלגזות וחלקים למלגזות ואנו נוכל לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

מאמרים נוספים
Call Now Button