השכרת במת הרמה

בגובה בינוני. מטרת במת הרמה היא נשיאה הן של אנשים והן של ציוד. שינוע מלגזות ציוד לוגיסטי בע”מ מייצגת מגוון חברות עולמיות לפתרונות שינוע למחסנים ולמרכזים לוגיסטיים, כאן בישראל. ניתן למצוא בין שירותינו במה להשכרה, השכרת במת הרמה, במת הרמה ניידת ובמת הרמה חשמלית.

השכרת במת הרמה וציוד נוסף

כאמור, במות הרמה באות לידי ביטוי לרוב במרכזים לוגיסטיים ומחסנים של חברות גדולות, אך בהחלט ניתן למצוא שימוש רב בהן גם בתחומים אחרים. השכרת במת הרמה הינה פיתרון מצוין לעבודה בגובה בינוני, כגון תיקון גגות, גינון, עבודות חשמל ועוד. השכרת במת הרמה הינה פיתרון זמין ופשוט, במחיר תחרותי, אשר תספק את השילוב בין עבודה יעילה לבטיחות עבור האדם העובד על הבמה. השכרת במת הרמה הינה בטוחה שכן במה להשכרה מחויבת לעמוד בתקנים בטיחותיים מחמירים ומיועדת לעבודה של אנשים ולא רק לנשיאת משקלים.

במה להשכרה מזמינים רק מאנשי המקצוע המנוסים של שינוע מלגזות ציוד לוגיסטי בע”מ.

במת הרמה חשמלית

במה זו מגיעה במוצר נייח או נייד. עיקר פעולתו הוא על מצבר ויתרונה הוא שעות פעילות רבות, עבודה שקטה ויעילה וכמובן נוחות. במת הרמה חשמלית נפוצה במחסנים לוגיסטיים ומאפשרת הגעה עד לגובה של 20-25 מטרים בממוצע. יתרון נוסף הוא בטיחות. במה זו הינה כלי בטיחותי אשר עובר רענון נהלים מחמיר בכל מספר חודשים ומאפשר לכם עבודה בראש שקט.

במת הרמה ניידת

במת הרמה ניידת, כשמה כן היא, פועלת לרוב על מצבר חשמלי. היתרון שלה, הוא יכולתה להתנייד ממקום למקום מבלי להיות מסובכת בכבלים מיותרים וללא רעש, לכלוך ובזבוז דלק כמו משאית הרמה לדוגמה. כאשר אנו מדברים על השכרת במה ניידת, יש לבחון קודם כל את הצרכים אותם מבקש מזמין השירות לפתור. דבר ראשון, מומלץ להתייעץ עם המומחים שלנו, בעלי הניסיון הרב אשר תמיד ישמחו לסייע ולייעץ עם חיוך. דבר שני, יש להבין מה תחום העבודה אליה נתאים את הבמה הניידת. במת הרמה ניידת מתאימה במיוחד לעבודות גינון בגובה, תיקון גגות, ניקוי חלונות ועוד.

מאמרים נוספים
Call Now Button