במות עבודה בגובה

בטיחות עבודות בגובה מתחילה עם ציוד מקצועי!

אם העובדים שלכם נדרשים לבצע עבודות בגובה, ישנה חשיבות רבה לסוג הציוד שאתם רוכשים או שוכרים עבורם. במות עבודה בגובה יכולות להגיע לגבהים בין 5 עד 34 מטרים וניתן להתאים את במת ההרמה לצרכים שלכם. בין במות העבודה בגובה הנפוצות ביותר היום, אפשר למצוא את במות ההרמה הטלסקופיות ובמות ההרמה החשמליות המספקות מענה לעבודות רבות הנדרשות לביצוע בגובה, עם בטיחות מלאה לעבודה גם בעבודה בשטח פתוח ובדרכים לא סלולות באמצעות במות עם גלגלים מיוחדים.

ציוד ואביזרים לעבודה בגובה

מלבד הבמות המשמשות לעבודה בגובה, ישנם אביזרים הנדרשים לעבודות הרמה ושינוע לגובה. הציוד יכול להתאים לכל במת הרמה בהתאם למתקן המחובר אליה, כאשר בין האביזרים ניתן למצוא סלי הרמה, רצועות לקשירה ולהעמסה של מטענים וציוד. בנוסף לכך, ישנם חלקי חילוף הנדרשים למערכות הבקרה לבמות ההרמה כמו מצברים למתקני הרמה חשמליים וחלקי חילוף מכניים. על מנת שתוכלו לספק בטיחות מלאה לעובדים שלכם, חשוב לשכור או לרכוש את הציוד והאביזרים דרך חברה מקצועית המספקת את הציוד והאביזרים העומדים בכל תקנות הבטיחות המחמירות ביותר.

אספקת ציוד תקני לעבודות בגובה

את התאמת הציוד והבמה לעבודות הנדרשות לעובדים שלכם, מומלץ לבצע יחד עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום העבודות בגובה. כל סוג ציוד לעבודות בגובה צריך לעמוד בדרישות התקן המחמירות ביותר, כאשר את התפעול של המתקנים יכול להתבצע על ידי העובדים שלכם רק לאחר הכשרה עיונית ומעשית ובהתאם להוראות השימוש של כל מתקן. שירותי תיקון ותפעול תקלות נדרשים לעובדים שלכם באופן שוטף על מנת לשמור על תהליכי עבודה תקנים וללא עיכובים בעבודות הייצור, אחסנה והשינוע.

הזמנת במות עבודה בגובה במחיר משתלם

להזמנה של במות עבודה בגובה דרך שירות השכרה או מכירה, צרו קשר עם חברת שינוע ציוד לוגיסטי בע”מ ותוכלו לבחור את הציוד והבמה הנדרשת לכם. צוות החברה ישמח לספק לכם מחיר הוגן ונוח לכל סוגי במות ההרמה הנדרשות לכם ולהוסיף גם שירות תחזוקה ותפעול תקלות על בסיס מנוי חודשי במחיר מעולה. התקשרו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וצוות החברה יספק לכם מענה מיידי לכל עבודות בגובה הנדרשות לעובדים שלכם.

מאמרים נוספים
Call Now Button